星期六, 7月 30, 2005

花大C 廣告時段

花大C終於出山,將以前剪剪埋埋之長片短片好片膠片放上網,我當然義不容辭為其宣傳宣傳:

九十九支花

廣告時段--新片推介(copy and paste from
九十九支花):
零五七一 :見今年七一無咩主題,所以就亂剪一通,亂九咁捅,無咩特別 ;
Gloomy Sunday: 收音機既DJ話以前既人聽左呢首歌就會去死,我唔信,重覺得幾好聽,所以就整左呢條片,等大家聽完之後可以一齊去死 ;
快樂爵士: 話說有位呀哥話乜話物,變左無敵吹水王,所以我就整左條片送比佢,以表我對佢既無言之情;

其他不可錯過之舊片:
嶺南反廿三:記錄了同學因不滿政府立法廿三條而參與的街頭示威。
手震震燭光晚會:當時因為sars期間,學校停學,而美伊戰爭開始,同學們自組燭光晚會,但願世界和平。約有80師生參與。
藍色行動:當時學校旁邊有私人樓宇興建,同學們認為政府做法不當,胡亂撥地,窒礙嶺南大學的未來發展,故自發地組織遊行示威,表達不滿。片中記錄了當時同學對這事的看法和活動,當時參加同學約有二百人。

沒有留言: