星期五, 8月 08, 2008

8888


8月8日是緬甸『8888民運(8888 uprising)』的20周年。當年和平示威的學生、僧侶、老師、工人還有老百姓,為了民主和尊嚴走上街頭,卻被軍政府無情殺戮,三千生命在強權下消逝。二十年後的今天,昂山素姬仍被軍政府軟禁、反對聲音被鎮壓,而支持這個殘暴政權的又是甚麼國家?

是的,就是今天正在舉辦盛大慶典的那個國家。

6 則留言:

匿名 說...

呵呵 体黎全世界二百几个国家的(家屎)(国屎)(关你鬼屎)都要你去主持公道 你估你系哲古华拉呀

林輝 Fred 說...

哦哦,是的是我不對,我不應該關心自己國家如何靠害別國的人民。

匿名 說...

我自問就冇能力為呢個世界主持公道喇,但都會關心下其他地方發生既事
就好似你咁睇阿fred個blog學下野咁囉...係咪? =)

匿名 說...

系我小人之心 系我讲得过份 对吾住 希望没hurt到你

匿名 說...

FRED

晶瑩啊~ 你流浪到緬甸啦? 勁啊
幾時返香港?

林輝 Fred 說...

冇呀, 冇去到緬甸, 依家已經返左香港喇, 尋晚先見完 Lepus...